loading...
دانلود انواع مقاله پروژه تخصصی کامپیوتر
Admin بازدید : 232 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

آلن كی - دریایی از ایده‌ها

Alan C. kay را شاید بتوان یكی از پركارترین و كمتر شناخته شده‌ترین افراد مؤثر در تاریخ كامپیوتر دانست. مدیرعامل مؤسسه تحقیقاتی Viewpoints، عضو ارشد آزمایشگاه‌های شركت HP، طراح كامپیوترهای لپ‌تاپ، طراح رابط كاربر مبتنی بر پنجره‌، طراح روش برنامه‌نویسی شی‌گرا، از مؤسسین مركز تحقیقات پالوآلتوی شركتزیراكس (مجموعه PARC) و ... . این فهرست را همین‌طور می‌توان ادامه داد.

Admin بازدید : 210 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

الگوريتم هاي مسير يابي

طراحي الگوريتم

اصول عملكرد

روترها از الگوريتمهاي مسيريابي،براي يافتن بهترين مسير تا مقصد استفاده مينمايند هنگامي كه ما در مورد بهترين مسير صحبت ميكنيم،پارامترهايي همانند تعداد hopها (مسيري كه يك بسته از يك روتر ديگر در شبكه منتقل ميشود).زمان تغيير و هزينه ارتباطي ارسال بسته را در نظر ميگيريم.

مبتني بر اينكه روترها چگونه اطلاعاتي در مورد ساختار يك شبكه جمع آوري مينمايند و نيز تحليل آنها از اطلاعات براي تعيين بهترين مسير،ما دو الگوريتم مسير يابي اصلي را در اختيار داريم:الگوريتم مسير يابي عمومي و الگوريتمهاي مسير يابي غير متمركز

Admin بازدید : 119 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

الفبای تجارت الكترونیكی - مزایا و مدل های تجارت الكترونیك

قدمت تجارت الكترونیكی یا ecommerce به قبل از پیدایش شكل كنونی اینترنت برمیگردد، امابه علت هزینههای سنگین این شیوه از تجارت، امكان استفاده از آن تا چند سال گذشته فقط در اختیارشركتهای بزرگ تجاری و مؤسسات اقتصادی مانند بانكها و دولتها بوده است.

Admin بازدید : 201 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

اصول VPN در لينوكس‌

اشاره : 
VPN يا Virtual Private Network شبكه‌هايي خصوصي هستند كه در محيط اينترنت ساخته مي‌شوند. فرض كنيد كه شركت يا سازماني داراي شعب گوناگوني در سطح يك كشور باشد. اگر اين سازماني بخواهد كه شبكه‌هاي داخلي شعب خود را به‌يكديگر متصل كند، چه گزينه‌هايي پيش‌رو خواهد داشت؟ به‌طور معمول يكي از ساده‌ترين راه‌حل‌ها، استفاده از اينترنت خواهد بود

Admin بازدید : 143 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

آشنائی با پروتکل های  SLIP و PPP

مبادله اطلاعات بر روی اينترنت با استفاده از پروتکل TCP/IP انجام می شود . با اين که پروتکل فوق يک راه حل مناسب در شبکه های محلی و جهانی را ارائه می نمايد ، ولی به منظور ارتباطات از نوع Dial-up طراحی نشده است .

Admin بازدید : 150 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

آشنائی با پروتكل HTTP ( بخش اول ) 
در اينترنت همانند ساير شبكه های كامپيوتری از پروتكل های متعدد و با اهداف مختلف استفاده می گردد. هر پروتكل از يك ساختار خاص برای ارسال و دريافت اطلاعات
  (بسته های اطلاعاتی ) استفاده نموده و ترافيك مختص به خود را در شبكه ايجاد می نمايد . HTTP  ( برگرفته از Hyper Text Transfer Protocol ) ، يكی از متداولترين پروتكل های لايه application است  كه مسئوليت ارتباط بين سرويس گيرندگان و سرويس دهندگان وب را برعهده دارد .

Admin بازدید : 577 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

آشنائی با پروتكل FTP ( بخش اول )

امروزه از پروتكل های متعددی در شبكه های كامپيوتری استفاده می گردد كه صرفا" تعداد اندكی از آنان به منظور انتقال داده طراحی و پياده سازی شده اند . اينترنت نيز به عنوان يك شبكه گسترده از اين قاعده مستثنی نبوده و در اين رابطه از پروتكل های متعددی استفاده می شود. 
برای بسياری از كاربران اينترنت همه چيز محدود به وب و پروتكل مرتبط با آن يعنی 
HTTP است ، در صورتی كه در اين عرصه از پروتكل های متعدد ديگری نيز  استفاده می گردد. FTP  نمونه ای در اين زمينه است .

Admin بازدید : 124 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

آسيب ‏هاى روان ‏شناختى اينترنت

بى شك، رشد روزافزون اينترنت فوايد و اهميت غير قابل انكارى دارد، چندان كه در دوران حاضر، نقش محورى اينترنت چنان اساسى است كه بدون آن امكان برنامه ريزى، توسعه و بهره‏ورى در زمينه‏هايى چون: فرهنگى، اجتماعى، اقتصادى و علمى در جهان آينده امكان‏پذير نخواهد بود. با وجود اين، نبايد از پيامدهاى ناگوار و مخرب آن به‏ويژه در زمينه‏هاى اجتماعى و فرهنگى غافل ماند

Admin بازدید : 104 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

استفاده از متانگ ها :

تگ برچسب يا عنوان (Tiltle) يک تگ مهم در ميان تگهای موجود در HTML است. اين تگ که متاسفانه مقداردهی به آن در بسياری از موارد فراموش می‌شود نقش مهمی در پيدا شدن صفحه شما توسط موتورهای جستجو دارد. اصولا روبوتهای جستجوگر علاقه بسيار زيادی به اين تگ دارند. 

Admin بازدید : 100 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

استفاده از اتلوک برای پست الکترونیکی

از اتلوک جهت برقراری ارتباط با همکاران ٬دوستان و غیره از طریق یک شبکه یا اینترنت استفاده کنیم . بجزهموار نمودن ارسال ٬و دریافت پست الکترونیکی٬ برنامه حاوی یکٮ"مدیر اطلاعات شخصی "نیز میباشد.یعنی می توان لیست های آدرس٬وزمان بندی جلسه ها را نگهدارید وزمانبندی ملاقات ها را سازمان دهید .

Admin بازدید : 131 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

 مقدمه 

در جهان امروز شايد کمتر کسي را بتوان يافت که از اينترنت اطلاعي نداشته باشد و يا حداقل نامي از کامپيوتر نشنيده باشد.حال براي آن عده اي که کامپيوتر را چند بار ديده اند ! و يا لمس کرده اند!!! و بيشتر براي آن دسته افرادي که با اينترنت سر و کار دارند اين مقاله مي تواند جالب و خواندني باشد.

Admin بازدید : 119 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

 

RSS چيست ؟

RSS به قولي سرنام REALLY SIMPLE SYNDICATION و به قول كمي حرفه‌اي‌ترها سرنامRDF SITE SUMMARY است. ولي RSS سرنام هر چه باشد، پديده‌اي است كه امكان جمع‌آوري اطلاعات و اخبار را از سايت‌هاي مختلف فراهم مي‌كند بدون اين كه مجبور باشيد از اين سايت به آن سايت سر بزنيد. ويژگي RSS هم مثل بقيه تكنولوژي‌هاي خوب، در سادگي آن است :يک فرمت سريع و استاندارد، شبيه همان بولتن‌هاي خبري است منتها به شكل الكترونيك. امروزه اكثر سايت‌هاي وب مهم به اين بولتن‌ها مجهز هستند، از وبلاگ‌هاي شخصي گرفته تا سايت‌هاي خبرگزاري‌هاي بزرگ دنيا. براي گرفتن اين بولتن‌ها كافي است نرم‌افزار مناسب اين كار را در اختيار داشته باشيد و بولتن مورد نظر را مشترك شويد. شايد فكر كنيد خواندن خبرها كه كاري ندارد، به صفحه اصلي سايت مي‌رويم و خبرها را مي‌خوانيم. اما حالتي را در نظر بگيريد كه بخواهيد 50 سايت مختلف را ببينيد و تازه معلوم نيست اين سايت‌ها اصلاً خبر جديدي داشته باشند يا نه. با RSSنيازي نيست به 50 تا سايت سر بزنيد. كامپيوتر شما به طور خودكار و با زمان‌بندي مشخص با اين سايت‌ها تماس مي‌گيرد و جديدترين خبرها و اطلاعات را دانلود مي‌كند. بنابراين، فقط از يك پنجره مي‌توانيد تمام اتفاقات روز را مشاهده كنيد. بدين ترتيب هم در وقت‌تان صرفه‌جويي كرده‌ايد، و هم در اين همه اطلاعات اضافي كه در وب وجود دارد گرفتار نشده‌ايد.

Admin بازدید : 143 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

RADIUS  و IAS 
ارائه دهندگان سرويس اينترنت ( ISPs ) و ساير شركت های بزرگ همواره با اين چالش جدی مواجه هستند كه چگونه انواع دستيابی به شبكه و  accounting را از يك نقطه ‌صرفنظر از نوع تجهيزات استفاده شده برای دستيابی به شبكه ، مديريت نمايند . 
با اين كه برخی سيستم های عامل دارای امكانات خاصی در اين رابطه می باشند ، در اغلب شركت های بزرگ می بايست از يك زيرساخت اختصاصی برای تائيد و مديريت دستيابی به شبكه استفاده گردد . 

Admin بازدید : 145 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)


Quality in VOIP


سيستم تلفنی، يك شبكه سوئيچينگ مداری (Circuit Switching ) است. بدين معنی كه از طريق گره‌های شبكه، يك مسير اختصاصی بين دو ايستگاه انتهايی برقرار می‌شود. در مقابل، شبكه‌ای مانند اينترنت از سوئيچينگ پاكتی (Packet Switching) استفاده می‌كند كه روشی كاملا متفاوت با سوئيچينگ مداری دارد. در اين نوع شبكه برای انتقال ديتا نياز به يك مسير اختصاصی نيست، بلكه ديتا به صورت دنباله‌ای از قطعات كوچك به نام پاكت(Packet) ارسال می‌شود . هر پاكت در طول شبكه از گرهی به گره ديگر ارسال می‌شود و در هر گره پاكت به طور كامل دريافت و ذخيره شده، سپس به گره‌های بعدی ارسال می‌شود. البته چگونگی هدايت و مسيريابی در گره‌های ميانی، روش‌های مختلفی دارد كه توضيح آنها در اين نوشتار نمی‌گنجد.

Admin بازدید : 756 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

مقدمه

پروتکل اینترنت خط سری (SLIP) و پروتکل نقطه به نقطه (PPP) در میان پروتکل‌های ICP/IP منحصر به فرد هستند زیرا عملکرد کامل لایه پیوند داده را در اختیار می‌گذارند. سیستم‌های که به یک LAn وصل می شوند برای کنترل اتصال واقعی به شبکه به یکی از پروتکلهای استاندارد لایه پیوند داده مثل اینترنت TokenRing  وابسته‌اند. دلیل آن این است که سیستم‌ها معمولا از یک رسانه به صورت اشتراکی استفاده می کنند. پس باید یک مکانیزم MAC برای تنظیم دستیابی به ان وجود داشته باشد.

SLIP و PPP برای استفاده  با مودم‌ها و اتصالات مستقیم دیگر که نیازی به کنترل دستیابی به رسانه ندارند طراحی شده‌اند. از آنجا که SLIP و PPP فقط دو سیستم را به هم وصل می کنند پروتکل‌های نقطه به نقطه یا انتها نامیده می‌شوند. در پشته پروتکل را تعریف می‌کنند، غیر از لایه فیزیکی که به یک استاندارد سخت افزاری مثلا برای واسط درگاه سری RS – 232  وابسته است که اتصال به مودم را در اختیار می‌گذارد.

Admin بازدید : 163 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 

مقدمه اي بر UM1

-         يادگيري متد object- oriented برنامه نويسي شي گرا و visual modeling (مدلسازي بصري)

-         بررسي انواع نمادهاي گرافيكي

-         نگاهي به انواع نمودارهاي (UML Diagrams) UML

-         توسعه نرم افزار با استفاده رز مدلسازي بصري (visual modeling)

مقدمه اي بر متد object- oriented (شي گرايي)

در متد شي گرايي (0.0) برنامه به قطعات بسيار كوچك يا آبجكت هايي تقسيم مي‌شود كه تا اندازه اي مستقل از يكديگرند مانند ساختماني از بلوك ها.

Admin بازدید : 202 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

مقدمه:

كاربري كه وارد اينترنت مي شود با تنوع رنگارنگ و چشم گيري از سايت هاي متنوع روبرو مي شود و با هيجان و علاقه با موس خود بر لينكهاي جذاب اشاره مي كند تا سايت هاي جديدتر و جالب تر كشف كند...اما اين طراح يا مدير سايت است كه با زحمت و هزينه آن را طراحي و برنامه نويسي كرده، بر اينترنت نصب نموده و حال مشتاقانه به انتظار نشسته تا كاربران و يا در واقع مشتريان احتمالي، با كليك هاي تصادفي خود وارد سايت او شوند.

اما دليلي ندارد كه اين انتظار بطور انفعالي و يا با توسل به دعا و نذر بگذرد، زيرا نكات و ريزه كاريهاي زيادي است كه به مديران وب سايت امكان آن را مي دهد در بازار پر رقيب اينترنت سايت خود را عرضه و ارتقاء دهند و پايه و زير بناي اعمال اين گونه ريزه كاريها، دانشي عميق و كارا از طرز جستجوي ماشين هاي جستجوگر كه ابزار اصلي هر كاربر اينترنت به مشار مي روند، است.

Admin بازدید : 241 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

*كامپيوتر چيست‌ ؟

به‌ ماشيني‌ اطلاق‌ مي‌شود كه‌ داراي‌ حافظه‌ بوده‌ و قابل‌ برنامه‌ ريزي‌ ،ورودي‌ اطلاعات‌عدد و غير عددد عمليات‌ منطقي‌ و رياضي‌ انجام‌ مي‌دهد.

پس‌ به‌ هر ماشيني‌ كه‌ حافظه‌ داشته‌ باشد و روي‌ اطلاعات‌ عددي‌ و غير عددي‌عمليات‌ داشته‌ باشد كامپيوتر مي‌گويند.

*مزاياي‌ كامپيوتر نسبت‌ به‌ انسان‌

- سرعت‌ و دقت‌ در انجام‌ محاسبات‌

- نگهداري‌ انبوهي‌ از اطلاعات‌ در فضاي‌ كم‌ و حجم‌ محدود

- خستگي‌ ناپذيري‌

- آزاد ساختن‌ نيروي‌ انساني‌

تنها مزيت‌ انسان‌ نسبت‌ به‌ كامپيوتر خلاقيت‌ و نوآوري‌ مي‌باشد.

Admin بازدید : 166 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

كرم هاي اينترنتي زمان كامپيوتر را تلف مي كنند يا به عبارت ديگر آن را كند مي كنند و همچنين در شبكه يا در اينترنت پهناي باند را اشغال مي كنند. آنها تكثير مي شوند و اغلب اوقات نقش يك شيطاناينترنتي را بازي مي كنند كرمي كه Code Red نام دارد در سال 2001 صدر اخبار اينترنتي را به خود اختصاص داده بود. متخصصين پيش بيني كرده بودند كه اين كرم مي تواند اينترنت را تا حد از كار افتادن كند سازد.

Code Red زمانيكه خود را تكثير مي كند سرعت اينترنت را كاهش مي دهد. اما اين كرم اينترنتي انگونه كه پيش بيني مي شد نتوانست اينترنت را متوقف سازد. هر كپي از اين كرم در اينترنت بدنبال ويندوز سرور NT يا 2000 اي مي گردد كه در آن وصله هاي امنيتي مايكروسافت نصب نشده باشد.هر بار كه يك سرور اينترنتي حفاظت نشده پيدا كند خود را در آن سرور كپي مي كند. و كپي جديد بدنبال سرور ديگري با اين شرايط مي گردد تا آن را آلوده كند بسته به تعداد سرور هاي غير ايمنCode Red مي تواند در اينترنت صدها يا هزارها كپي از خود تهيه كند.

Admin بازدید : 219 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

تاریخچه ی سایت های اینترنتی :

در اولين روزهاي تاسيس وب دستورات HTML بسيار ساده بود، ولي هنگامي که Web، شروع به پيشرفت نمود، طراحان خواستار کنترل بيشتري شده و در نتيجه مجموعه دستورات مورد نياز تهيه گرديد.سپس از آنجاييکه صفحات وب، بهتر است به صورت ديناميک و متحرک باشند، طراحان نيز خواستار ارتباط بين بينندگان سايت و صاحبان آن شدند، در نتيجه استفاده از دستورات HTML به تنهايي نياز آنها را برطرف نکرد و سپس شرکت Netscape براي ايجاد و کنترل ارتباط بين صاحبان سايت و بينندگان آن در صفحات Web از JavaScript کمک گرفت.

Admin بازدید : 1487 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

طراحی و پیاده سازی وب سایت فروشگاه رسانه های صوتی و تصویری به صورت پویا

نیاز اساتید به داشتن سایت های پویا، ما را بر آن داشت تا تحقیقات خود را در زمینه آشنایی با زبان های برنامه نویسی آغاز کنیم. پس از انجام بررسی های لازم و با توجه به قابلیت های زبان برنامه نویسی PHP، به خصوص ارتباط با سرویس دهنده MySQL و استفاده از وب سرور Apache، موجب شد تا زبان PHP و بانک اطلاعاتی MySQL را برای پیاده سازی این سایت انتخاب کنیم.

Admin بازدید : 174 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

چکیده

پروژه ای که در دست شماست طراحی سایت شرکت تک تراز تدبیر می باشد .در این سایت کلیه فعالیت های شرکت از قبیل حوزه های فعالیت, خط مشی,  مشخصات شرکت,  ارتباطات و...آورده شده است .

در این پروژه از نرم افزارهای

Php

Mysql

Html

Flash

استفاده شده و امید است موثر واقع گردد .

 
   
Admin بازدید : 209 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

(خلاصه)

اين مقاله به توصيف الگوريتم مسير يابي Q براي مسير يابي packet در ماجول تقويت كننده آموزش دهنده كه در هر گروه از يك شبكه جابجا كننده قرار داده شده است مي پردازيم. تنها ارتباطهاي محلي براي هر گيرنده بكار مي رود تا آمار آنها را در مرحله تصميم هاي جهتيابي دقيق نگاه دارد كه منجر به كاهش زمان ارسال مي گردد. در آزمايشهاي ساده كه حاوي 36 گره است و شبكه بصورت بي قاعده اي متصل گرديده است. جهتيابي Q برتري حضور را نسبت به الگوريتم غير قابل تطابق مبتني بر محاسبات كوتاهترين مسير ها به اثبات مي رساند و قادر خواهد بود تا به ميزان كافي جهتيابي انجام دهد حتي زماني كه ويژگيهاي بسيار مهم شبيه سازي همانند load كردن شبكه اجازه مي يابند تا بطور پويا تغيير پيدا كنند. اين مقاله در برگيرنده بحثي در مورد حالت حد ووسط بين كشف ميان برها و سياستهاي با ثبات نگه داشتن مي باشد.

Admin بازدید : 160 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

ایجاد یک تجارت اینترنتی

در اینجا لیستی از تجارتهایی را که شما می توانید در دنیای اینترنت وب (web) از آنها بهره برداری نمائید را ارائه داده ایم. یکی از آنها را از لیست مورد نظر انتخاب و یک استراتژی اینترنتی را برای آن تجارت دنیا نمائید. در اینجا شما احتیاج دارید که مدل تجاری اینترنتی را که باید در این رابطه دنیال نمائید شناسائی نماید، و از اینترنت برای جستجوی و تحلیل نمودن بازار تجارت و رقبای خود و بخش طراحی وب سیاست خود برای آن و بخصوص آن تجارت استفاده نمائید.

Admin بازدید : 741 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

مقدمه

 در اين پروژه سعي بر آن داريم كه قسمتي از سايت آموزش دانشگاه را طراحي كنيم. قبل از هر چيز بايد بدانيم چه مطالبي مد نظر مي‌باشد. از ما خواسته شد ضمن طراح صفاتي براي معرفي كلي دانشگاه و قسمتهاي مختلف آن قسمت مربوط به اساتيد دانشگاه كه شامل اساتيد هيئت علمي استاتيد تمام وقت و پاره وقت مي‌باشد را به نحوي كه قابل تفسير،حذف و اضافه باشند را طراحي كنيم. براي اين منظور نياز به آشنايي با يك زبان برنامه نويسي PHP و بانك اطلاعاتي مربوط به آن مي‌باشد. چون پروژه بصورت Mysosl را انتخاب كرديم كه در فصلهاي بعدي مختصرا دلايبل انتخاب اين نرم افزار را توضيح خواهيم داد. قبل از شروع به كار بايد اطلاعات مورد نياز جمع آوري شود كه در فصل اول به اين موضوع مي‌پردايم و سپس دسته بندي اطلاعات جمع آوري شده  و در نهايت شروع به كار مي‌كنيم تا سايت خود را توسط PHPطراحي كنيم. همچنين براي طراحي اين سايت از نرم افزار Dremvever هم استفاده كرده ايم.

Admin بازدید : 685 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

مقدمه:

امروزه، اينترنت مي رود كه بعنوان جز لاينفك زندگي انسان اين عصر قرار گيرد. بدون شك حتي اگر يكبار هم شده با اين تكنولوژي روز دنيا برخورد كرده باشيد به نقش وسيع و اهميت لازمه حضور آن پي خواهيد برد. همان اندازه كه روز به روز به اهميت وجودي اينترنت افزوده مي شود به موازات آن سرعت دستيابي به اطلاعات از طريق اين تكنولوژي نيز اهميت فراواني پيدا مي كند. به همين جهت راه حل هاي متفاوتي در جهت اتصال به شبكه جهاني پيشنهاد مي شود ه بي شك آسان ترين و كم هزينه ترين روش هميشه مورد توجه قرار مي گيرد. در اين بين تكنولوژيDSI گوي سبقت را از مابقي راه حلها ربوده به نحوي كه روزانه حداقل 20000 نفر در سطح جهان به علاقه مندان اين تكنولوژي افزوده مي شود. اما براستي چرا؟ چرا تكنولوژي DSL به محبوبيتي اين چنين دست يافته است

Admin بازدید : 126 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

NET

4- چه كسي آنرا ايجاد كرد؟ چطور آن ايجاد شد ؟ DHCP به وسيله گروه كاري پيكربندي ديناميك ميزبان نيروي كاري مهندسي اينترنت ايجاد شد. ( IETF ، يك سازمان داوطلب كه پروتوكل هايي را براي استقاده دراينترنت تعيين ميكند. ) اينچنين ، تعريفش در يك RFC ثبت شده است و هيئت فعاليتهاي اينترنتي جايگاهش را با استانداردسازي اينترنت تصديق ميكند. با اين نوشته DHCP يك قرارداد استاندارد با پيش نوسي اينترنتي است و انتخابي است .

Admin بازدید : 180 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

آموزش مهارتهاي نگهداري و تعميرات (نت)

در سالهاي اخير، گرايش به سمت بهره وري بيشتر و توليد با اثر بخشي بهتر هزينه باعث دستيابي به ماشين آلاتي با مكانيزمهاي پيچيده تر و قابل بهره برداري در سرعتهاي بالاتر شده است. در اين شرايط، تواناييها و مهارتهاي كاركنان بخش توليد و بخش نت هر دو در اغلب موارد محدود به امور و تكنولوژيهاي مرتبط با زيمنه هاي خاص مسئوليتهاي خودشان مي باشد. در چنين فضايي يك سيستم فراگير TPM در سطح شركت موفق نخواهد بود.

Admin بازدید : 146 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

كارشناسي it

از ابتداي دهه 1380 با اوج گرفتن مباحث مربوط به سيستمهاي اطلاعاتي و فناوري اطلاعات در ايران، دانشگاههاي کشور در صدد برآمدند تا دوره هاي مختلف تحصيلي را در اين رشته ها برگزار نمايند. اين خواسته با تصويب رشته مهندسي فناوري اطلاعات در دوره کارشناسي و کارشناسي ارشد و رشته مديريت فناوري اطلاعات در دوره کارشناسي ارشد به تحقق پيوست. در اين مقاله سعي بر آن خواهيم داشت تا با مراجعه به سرفصلهاي يکي از اين رشته ها و نگاهي به گذشت دو سال از شروع اين رشته ها در ايران و همچنين اهداف فناوري اطلاعات در ايران بررسي کنيم که آيا اين رشته ها با دروس خود و همچنين توانايي هاي دانشگاهي ما چه محصولاتي را پديد خواهند آورد؟ و آيا اين محصولات مشکلات جامعه ما را حل خواهند نمود؟

Admin بازدید : 168 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

سيستم اطلاعات تجاري

مقدمه

سيستم هاي اطلاعات در اشكال گوناگون مي‌توانند در سازمانها و كسب و كارها به كار گرفته شوند. مواردي نظير انجام فعاليتها، حل مسايل سازماني و پيگيري فرصتهاي تجاري، همگي با استفاده از آن امكان پذير مي‌گردد.

در اين مقاله قصد داريم سيستم اطلاعات تجاري (BIS) را كه كاركردهاي گوناگون سازمان نظير بازاريابي، مالي، حسابداري، مديريت عمليات و مديريت منابع انساني را پشتيباني مي‌كند، مورد بررسي قرار دهيم و در پي آن اثراتي كه مي‌تواند بااستفاده از اين سيستم ها در عملكرد سازمانها و كيفيت خروجيهاي آنها ايجاد شود را مورد مطالعه قرار دهيم.

Admin بازدید : 376 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

خلاصه : اين گزارش رسمي بهينه سازي موتور جستجو را مورد بحث قرار ميدهد. با درك كردن روندهايي در فن آوري و توسعه موتور جستجو, شما ميتوانيد از اين FAQ  جهت طرح كردن يك راهبرد فني و بازار يابي استفاده كنيد كه ميتواند رتبه- بنديتان را در موتور هاي جستجو بهتر كند. 1- بيش از 800 موتور جستجو وجود دارد اما 95 در صد از كاربران تنها از 3 موتور جستجو بازديد ميكنند. 2- موتور هاي جستجو به Yellow pages  ها تبديل ميشوند.و شما پول پرداخت ميكنيد كه جزو ليست در بياييد. 3- رابطه و كيفيت ارتباطات روش هاي اصلي هستند كه در حال حاضر به ليست در مي آيند. 4- SEO به طور ابتدايي يك راهبرد بازار يابي است و نه يك راهبرد فني .

Admin بازدید : 163 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

خلاصه :اين مطالعه دو هدف را در بردارد: 1- تعيين كردن اهميت اهداف وب با تجارت الكترونيكي براي كاربراني كه به صورت درون خطي خريد ميكنند. 2- شناسايي كردن انتظارات كاربران در جاييكه آنها غالباً انتظار دارند كه اين اهداف در سايت تجارتي تجارت الكترونيكي كاملاً طراحي شده قرار بگيرند. 

Admin بازدید : 145 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

مقدمه: اين سند درك من را از نظريات مربوط به pagerank گوگل به تفصيل تشريح ميكند. براي آنهايي كه من را نميشناسند ، من  موتورهاي جستجوي مرسوم را گسترش ميدهم. ازاينرو من يك درك برنامه ريزي با الگوريتم هاي موتور جستجو دارم كه چگونه آنها كار ميكنند و چه كاري را ميتوانند انجام دهند و چه كاري را نميتوانند.به علت اين امر، من قادرم كه در مورد روشي كهpagerank موثر ميباشد استنباطي به عمل بياورم. من باور ميكنم كه اطلاعات موجود در اين سند به درستي آن ميتواند باشد. هيچكس به جز خود گوگل نميتواند مطمئناً از كليه ويژگيهاي pagerank اطلاع حاصل كند. جهت سئوال كردن هر منطقي كه شما نميتواند آن را دنبال كنيد احساس راحتي كنيد. آن ازطريق ارتباطات است كه درستي نظريه هاي من تقويت ميگردد.

درباره ما
دانلود انواع مقاله و پروژه تخصصی کامپیوتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مقالات راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 842
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 1,281
  • باردید دیروز : 1,079
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,582
  • بازدید ماه : 6,582
  • بازدید سال : 102,345
  • بازدید کلی : 353,506