loading...
دانلود انواع مقاله پروژه تخصصی کامپیوتر
Admin بازدید : 202 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

تعريف شبكه:

... نظام تعاوني ايجاد شده توسط كتابخانه‌ها و مراكز اطلاعاتي كه بر حسب موضوعي مشترك، نزديكي جغرافيايي، يا ديگر زمينه‌هاي مشترك گردهم مي آيند تا در منابع اطلاعاتي، منابع انساني، تجهيزات، تكنولوژيها، و ديگر عناصر ضروري براي تدارك خدمات اطلاعاتي كارآمد، سهيم شوند ]"جس شرا" به نقل از اليزابت ميلر[ را شبكه اطلاعاتي گويند.

 هدف اصلي شبكه:

 هدف اصلي يك شبكه اطلاعاتي عبارتست از تشخيص و استقرار بهترين روش براي گسترش و توسعه جريان اطلاعات بين موسسات عضو. در اينصورت شبكه اطلاعاتي‌اي كارآتر است كه سطح ارتباطي بيشتري بين اعضاي آن برقرار باشد.

Admin بازدید : 128 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

NET

4- چه كسي آنرا ايجاد كرد؟ چطور آن ايجاد شد ؟ DHCP به وسيله گروه كاري پيكربندي ديناميك ميزبان نيروي كاري مهندسي اينترنت ايجاد شد. ( IETF ، يك سازمان داوطلب كه پروتوكل هايي را براي استقاده دراينترنت تعيين ميكند. ) اينچنين ، تعريفش در يك RFC ثبت شده است و هيئت فعاليتهاي اينترنتي جايگاهش را با استانداردسازي اينترنت تصديق ميكند. با اين نوشته DHCP يك قرارداد استاندارد با پيش نوسي اينترنتي است و انتخابي است .

Admin بازدید : 135 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Bluetooth :ديد و اهداف و طرح : I : ديد : چند سال قبل مشخص شد كه ديد و تخيل يك جابه جايي سيم كم هزينه و كم قدرت مبني بر راديو عملي بود. چنين ارتباط حاضردر همه جايي پايه اي را براي ارتباط دادن وسايل قابل حمل با يكديگر در يك حالت اختصاصي با ايجاد كردن شبكه هاي شخصي كه مزاياي مشابهي با همتاي محيط اداريشان شبكه محلي دارند فراهم ميكند. در سالهاي اخير ارتباط بي سيم يك زمينه فعالي از تحقيق بوده است همانطور كه ما شاهد تعداد زيادي از ابتكارات صنعتي و دولتي بوده  ايم ، تلاشهاي پژوهشي  و فعاليت هاي استانداردي كه هدفشان فعال سازي فن آوريهاي شبكه سازي بي سيم و موبايل است.  درنتيجه ما امروز مجموعه مختلفي از فن آوريهاي دسترسي به بي سيم شبكه هاي ماهواره اي تا سيستم هاي سلولي منطقه وسيع و از حلقه محلي بي سيم و كامپيوتر شخصي تا شبكه محلي بيسيم را داريم .

Admin بازدید : 205 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

معرفی بخشهای VB

 

از زبانهای برنامه نويسی تحت Windows  می باشد(که زين پس آن را VB خواهيم خواند)  که برای کدنويسی از دستورات زبان Basic سود می برد.

VB (مانند تمام زبانهای برنامه نويسی تحت ويندوز) با استفاده از تمام امکانات زيبای ويندوز (که باعث فراگيرشدن اين سيستم عامل زيبا و توانمند در ميان کاربران شده است)، طراحی محيطی زيبا و قدرتمند را برای  پروژه مورد نظر، بسيار ساده می نمايد.

Admin بازدید : 181 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

آموزش مهارتهاي نگهداري و تعميرات (نت)

در سالهاي اخير، گرايش به سمت بهره وري بيشتر و توليد با اثر بخشي بهتر هزينه باعث دستيابي به ماشين آلاتي با مكانيزمهاي پيچيده تر و قابل بهره برداري در سرعتهاي بالاتر شده است. در اين شرايط، تواناييها و مهارتهاي كاركنان بخش توليد و بخش نت هر دو در اغلب موارد محدود به امور و تكنولوژيهاي مرتبط با زيمنه هاي خاص مسئوليتهاي خودشان مي باشد. در چنين فضايي يك سيستم فراگير TPM در سطح شركت موفق نخواهد بود.

Admin بازدید : 192 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

« اجزاء سخت افزار  كامپيوتر »

مادر برد ( MIAN BOURD  ) :

همانطور كه از نام اين وسيله معلوم است اصلي ترين برد در كامپيوتر است كه تمام قطعات كامپيوتر بصورت مستقيم يا غير مستقيم به آن متصل مي شوند .

بر روي برد اصلي تعدادي شكاف كه محل قرار گرفتن كارتهاي گوناگون است موجود مي باشد همچنين بر روي آن محلي براي استقرار CPU تعبيه شده است . شكافهاي خاصي نيز براي حافظه RAM وجود دارد . دو كانكتور P8 ,P9 كه از منبع تغذيه خارج مي شوند براي تامين برق برد اصلي به آن وصل مي شوند . سيم هاي جلويCASE نيز در كانكتور خاص خود روي برد اصلي نصب مي شوند . كابل هاي CD-ROM و هارد ديسك و فلاپي درايو نيز به برد اصلي متصل مي شوند و پورت چاپگر و ماوس نيز هر كدام توسط يك كابل رابط به برد اصلي متصل مي شوند .

 

Admin بازدید : 195 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

LCD مقاله در مورد 

اگر از کاربران رايانه باشيد، احتمالا اسمهايي از قبيل مانيتور فلت و LCD ها را شنيده ايد. لغتهايي که امروزه به قدري باب شده اند که حتي کودکان 5 6ساله هم که گاهي آنها را به زبان مي‌آورند.

آيا صفحه هاي فلت ، LCDو پلاسمايي يکي هستند يا معاني جدايي دارند و ما از روي ناآگاهي آنها را به جاي هم به کار مي‌بريم؟

واقعيت اين است که اينها معاني متفاوتي هستند که برحسب اشتباه از آنها به صورت جايگزين استفاده مي‌کيم. احتمالا هر روزه از وسايل متفاوتي استفاده مي‌کنيم که شامل LCDها هستند.

Admin بازدید : 148 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

كارشناسي it

از ابتداي دهه 1380 با اوج گرفتن مباحث مربوط به سيستمهاي اطلاعاتي و فناوري اطلاعات در ايران، دانشگاههاي کشور در صدد برآمدند تا دوره هاي مختلف تحصيلي را در اين رشته ها برگزار نمايند. اين خواسته با تصويب رشته مهندسي فناوري اطلاعات در دوره کارشناسي و کارشناسي ارشد و رشته مديريت فناوري اطلاعات در دوره کارشناسي ارشد به تحقق پيوست. در اين مقاله سعي بر آن خواهيم داشت تا با مراجعه به سرفصلهاي يکي از اين رشته ها و نگاهي به گذشت دو سال از شروع اين رشته ها در ايران و همچنين اهداف فناوري اطلاعات در ايران بررسي کنيم که آيا اين رشته ها با دروس خود و همچنين توانايي هاي دانشگاهي ما چه محصولاتي را پديد خواهند آورد؟ و آيا اين محصولات مشکلات جامعه ما را حل خواهند نمود؟

Admin بازدید : 178 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

آموزش SQL

كاربرد روز افزون بانك اطلاعاتي SQL مرا بر آن داشت تا مطالبي هر چند كوتاه جهت خوانندگان محترم سايت تهيه نماييم. قبلا از هر چيز لازم به ذكر است كه مطالب ذيل در حد آشنايي بوده و دوستا براي دستيابي به تكنيكهاي بيشتر مي‌بايست از كتابهاي مرجع و Book online خود SQL Server استفاده نمايند. در مطالب زير كه سلسله وار مباحث SQL Server را مرور خواهيم كرد , سعي شده تا ابتدا مطالب مقدماتي جهت آشنايي آورده شود و سپس اگر عمري باقي بود به مطالب پيشرفته آن بپردازيم. همچنين براي يادآوري خدمت دوستان ابتدا مرور سريعي بر چند دستور SQL كه كاربرد بيشتري دارند خواهيم پرداخت و سپس به SQL Server و مطالب آن خواهيم پرداخت . مطالب زير اكثرا از كتاب Microsoft SQL Server 7.0 Database Implementation Training انتخاب گرديده است . اين كتاب به همراه CD‌آموزش آن به عنوان يك مرجع براي امتحانات مايكروسافت استفاده مي‌شود.

جداول بكار رفته نيز همگي در SQL Server 7.0 در Database Northwind موجود هستند.

Admin بازدید : 169 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

سيستم اطلاعات تجاري

مقدمه

سيستم هاي اطلاعات در اشكال گوناگون مي‌توانند در سازمانها و كسب و كارها به كار گرفته شوند. مواردي نظير انجام فعاليتها، حل مسايل سازماني و پيگيري فرصتهاي تجاري، همگي با استفاده از آن امكان پذير مي‌گردد.

در اين مقاله قصد داريم سيستم اطلاعات تجاري (BIS) را كه كاركردهاي گوناگون سازمان نظير بازاريابي، مالي، حسابداري، مديريت عمليات و مديريت منابع انساني را پشتيباني مي‌كند، مورد بررسي قرار دهيم و در پي آن اثراتي كه مي‌تواند بااستفاده از اين سيستم ها در عملكرد سازمانها و كيفيت خروجيهاي آنها ايجاد شود را مورد مطالعه قرار دهيم.

تعداد صفحات : 21

درباره ما
دانلود انواع مقاله و پروژه تخصصی کامپیوتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مقالات راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 842
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 871
  • باردید دیروز : 577
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,220
  • بازدید ماه : 10,930
  • بازدید سال : 106,693
  • بازدید کلی : 357,854