loading...
دانلود انواع مقاله پروژه تخصصی کامپیوتر
Admin بازدید : 197 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

آموزش فتوشاپ شماره 4

 

آشنايي و کاربا ابزار Tool box

 

 

تا حالا شما با ايجاد کردن يک صحنه جديد باز کردن و چاپ کردن يک عکس لغو کردن عمليات هاCopy  برداري و غيره....... به صورت کامل آشنا شديد در اين قسمت شما را با ابزار ويرايش يک صحنه آشنا خواهم کرد به طور کلي ابزارها در نوار ابزاري که معروف به Tool box مي باشد وجود دارد. اگر شما فتوشاپ را باز نماييد اين نوار ابزار را در سمت چپ مانيتور مشاهده خواهيد کرد . در کل از مهمترين قسمت هاي موجود در نرم افزار مي توان به اين قسمت اشاره نمود که ابزارهاي آن به شرح زيراست

Admin بازدید : 236 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

آموزش فتو شاپ شماره 5

 

آموزش نوار ابزار

 

در درس قبل شما با تعدادي از ابزارهاي كليدي و مهم آشنا شديد به علت اين كه ابزارها كه در درس قبل توضيح داده شد بسيار مهم و كليدي بودند در يك جلسه به صورت جامع به آنها پرداختيم در اين قسمت تعداد بيشتري از ابزار جعبه ابزار آشنا خواهيد شد .

Admin بازدید : 127 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

مقدمه :

استفاده از کامپيوتر در ايران از چند سال قبل رايج شده است . امروزه  در موارد متعددی از کامپيوتراستفاده بعمل می آيد. چرخه استفاده از کامپيوتر از مرحله تهيه سخت افزارهای لازم شروع و در ادامه با نصب تجهيزات سخت افزاری زمينه استفاده از مقولات ديگر نظير نرم افزار، شبکه ،اينترنت و ... فراهم می گردد. در زمينه بکارگيری و استفاده از پتانسيل های فوق سوالات متعدد کاربردی برای هر يک از کاربران با سطوح متفاوت اطلاعاتی مطرح بوده و خواهد بود. تنها با يافتن پاسخ مناسب علمی به هر يک از مواردمطرح شده است که می توان اميدوار به ايجاد يک زير ساخت مناسب فرهنگی بمنظور استفاده از کامپيوتر در جايگاه واقعی خود بود. در صورت نيل به هدف فوق شتاب حرکات هدفمند بمنظور نهادينه شدن فرهنگ عمومی استفاده و بکارگيری سيستم های سخت افزاری نرم افزاری و شبکه سير منطقی و معقول خود را طی خواهد کرد.

Admin بازدید : 135 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

مقدمه

راه اندازى، كنترل و نگهدارى شبكه شايد يكى از مشكلترين و دشوارترين بخشهاى كارى يكAdministrator يا مسئول سايت باشد. چون مشكلات و عيوب ناشى از سخت افزارهاى يك شبكه،با مشكلات و عيوب ناشى از برنامه هاى نرم افزارى شبكه ادغام شده واگر به فرض در هنگام تنظيم شبکه مشکلی به وجود آيد ،وقت زيادی تلف خواهد گرديد تا بفهميم مشكل از ناحيه سخت افزارى است يا نرم افزارى.

Admin بازدید : 38939 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

سخت افزار   

  کامپيوترهای شخصی

 اغلب مردم زمانيکه با واژه " تکنولوژی " برخورد می نمايند ، بی اختيار "کامپيوتر" برای آنها تداعی می گرددامروزه  کامپيوتر در موارد متعددی بخدمت گرفته می شود. برخی از تجهيزات موجود در منازل ، دارای  نوع خاصی  از " ريزپردازندهمی باشندحتی اتومبيل های جديد نيز دارای نوعی  کامپيوتر خاص می باشند. کامپيوترهای شخصی ، اولين تصوير از انواع کامپيوترهائی است که  در ذهن هر شخص نقش پيدا می کند. بدون شک مطرح شدن اين نوع از کامپيوترها در سطح جهان، باعث عموميت کامپيوتر در عرصه های متفاوت بوده است . 

Admin بازدید : 157 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

آموزش سخت افزار

حافظه ROM

 حافظه ROM يک نوع مدار مجتمع (IC) است  که در زمان ساخت داده هائی در آن ذخيره می گردد. اين نوع از حافظه ها علاوه بر استفاده در کامپيوترهای شخصی در ساير دستگاههای الکترونيکی نيز بخدمت گرفته می شوند. حافظه های ROM از لحاظ تکنولوژی استفاده شده، دارای انواع  زير می باشند:

Admin بازدید : 108 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

آموزش الكترونيكي

بسمه تعالي
آموزش الكترونيكي ، رهيافتي نوين در فرآيند آموزش
مهرداد پيدايي
مهندس موسوي زاده 
مقدمه
فن آوري پيامدي از خصيصه ابزار سازي انسان است . با نگاهي عميق به پيرامون و تعمقي در خود و نسبت به غير ، در مي يابيم كه اساسي ترين تفاوت ما به غير ، همان ويژگي ابزار سازي ماست .
بشر موجودي ابزار ساز است و اين كار را در بلنداي تاريخ ادامه داده است . از تفكر و خلاقيت خويش مدد گرفته و در سير تكاملي حياتش از سادگي به پيچيدگي ميل كرده و در اين فرايند از تنوع خواصي ابزار خود ساخته بهره ستانده است . اين سرنوشت محتوم انساني است ، بيشينه طلب است و كوشنده ، براي تصرف و تسلط بيشتر ، از ظرفيت ها و استعدادهاي دروني مايه مي گذارد و مايه فكري را با مايه كاري در مي آميزد و در اين مسير ، براي كاملتر شدن ، نه تنها نمي ايستد ، بلكه به كاستي هاي جديدش پي مي برد . باز مي طلبد و مي كوشد و مي گيرد و باز هم و بازهم و . . . ( زاهدي ، 1381 )

Admin بازدید : 88 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

 

تاریخچه Autodesk

شرکت Autodesk  23 سال پيش در کشور آمریکا تاسیس شد.این شرکت  نرم افزارهای بسیار  تخصصی و کاربردی در زمینه طراحی به وسیله کامپیوتر تولید نموده و AutoCAD مهمترین  و پر کاربرد ترین نرم افزار شرکت Autodesk  میباشد.

AutoCAD قدرت رسم هر نقشه ای را بوسیله کامپیوتر فراهم می کند و به همین دلیل از محبوبیت عامه و فراگیر نزد تمامی دست اندر کاران طراحی در دنیا بر خوردار است.AutoCAD راه را برای تمام صنایع از قبیل ساختمان - مکانیک - برق - تجهیزات پزشکی وغیره هموار کرده است.

لذا لازم است  تمام مهندسان و طراحان کار با نرم افزاراتوکد را یاد بگیرند واز آن برای پیشبرد امورشان در رشته کاری خود به بهترین شکل بهره مند شوند.

 

تعداد صفحات : 21

درباره ما
دانلود انواع مقاله و پروژه تخصصی کامپیوتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مقالات راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 842
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,071
  • باردید دیروز : 577
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,420
  • بازدید ماه : 11,130
  • بازدید سال : 106,893
  • بازدید کلی : 358,054